Perşembe, Ocak 24, 2008

CEVİZLİ TAHİNLİ RULO


Patatesli açmanın yanına yaptığım diğer çeşit.
MALZEMELER;
1 su bardağı yoğurt
125 gr margarin
1 çay bardağı sıvıyağ
3 kaşık sirke
1 paket kabartma tozu
1 çay kaşığı tuz
1 yumurta beyazı (sarısı üzerine)
Aldığı kadar un,
İÇ MALZEMESİ;
1 su bardağı tahin
1 su bardağı dövülmüş ceviz
4 yemek kaşığı toz şeker
Malzemelerin tamamıyla kulak memesi kıvamında bir hamur yapıp ikiye ayırıyoruz.Hamurların her ikisinide yaklaşık 60 cm eninde 20 cm boyunda açıyoruz.İç malzemelerinir hepsini karıştırarak her iki hamurun üzerine de eşit olacak şekilde sürüyoruz.Hamurları rulo şeklinde sarıp birer parmak eninde kesip üzerlerine yumurta sarısı sürüyoruz.Yarım saat kadar 180 derecede pişiriyoruz.Afiyet şeker olsun:)

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık...değişik bir tarif bende de böyle bir tarif vardı ama sirke yoktu içinde...tahinli tarifler başka güzel oluyor ...sağlıkla ve afiyetle

sevimin sayfasi dedi ki...

ellerine saglik enfes olmus

fundaozkancollu dedi ki...

Canım ellerine sağlık, yine döktürmüşsün marifetlerini...
Sevgiler

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Ay ay gözlerim bayram etti harika mamalar hazırlamışsın Şebnem'cim özlemişim ardısıra lezzetlerini :))
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyorlar,ellerine saglik.

serinmavi dedi ki...

Şebnem merhabalar canım.Bana yazdığın yoruma cevap veremedim kusuruma bakma.Sünnet sömestr ninemin vefatı derken hiç vaktim olmadı.Çocuklarımız aynı okuldaymış.Leyla hanımdan ve tuana cafeden bahsetmişsin.Sizdemi bizim buralarda oturyorsunuz?

Cafe Gusto dedi ki...

Şebnemciğim ellerine sağlık..Çok lezzetli ve besleyici olmuş.sevgiler..

Mutfak Havlusu dedi ki...

böyle rulolar enerji dopingi yapıyor insana:)
çok enfis oluyorlar ve ben bazen kaçırıyorum adetini:)

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Eee ben çıktım dışarıya hadi oynayalım :))