Cumartesi, Temmuz 28, 2007

TARATORLU KABAK KIZARTMA



Kızartılan kabaklarla beraber sunduğum tarator sos çok lezzetli oldu:=)


Kabakları kızartmak için 1 şişe soda ile 2/3 bardak unu karıştırıp bulamaç hazırladım.Yuvarlak doğradığım ve bolca una buladığım kabakları bu bulamaçın içine atıp her yerlerinin sosla kaplanmasını sağladıktan sonra kızgın yağda kızarttım.Lezzeti midye tava gibi oldu:)

Yanında ikram için hazırladığım tarator sos içinse;
300 gr yoğurt
1 çay bardağı ince çekilmiş ceviz
3 diş sarmısak
Bayatlamış yarım ekmeğin içi'ni kullandım.Yoğurdu biraz çırpıp içine ceviz, dövülmüş sarmısak, ve bayatlamış ekmeğin iyice ufalanmış içini ekleyerek hafifçe tuzla lezzetlendirdim.

Bana kalırsa bu sos evde balık kızartmalarının yanına da çok yakışacaktır.
Hepimize afiyet olsun:)

Hiç yorum yok: