Cumartesi, Temmuz 28, 2007

HAVUÇLU ETLİ PİLAV


3 yorum:

Cafe Gusto dedi ki...

Şebnemciğim hızına yetişemiyorum.Ellerine sağlık canım.Gelelim şeftali şoklamasına.Buzdolabımı yeni aldığımda içinden çıkan kullanım kılavuzunda ,derin dondurucuya meyve ve sebzelerin nasıl konulması gerektiğini okurken rastladığım bir yöntemdi.İnce dilimler halinde kesilmiş şeftaliyi kaynamakta olan suya atıp 15-20 saniye sonra çıkarılması ve soğuk suya atılması yöntemi.Ama itiraf edeyim soğuk suya gerek bile kalmıyor.Soğuduktan sonra poşetliyorum derin dondurucuya kaldırıyorum.

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Şebnem ellerine sağlık peşpeşe yeni lezzetleri tekrar gördüğüme çok sevindim :)) Şu kabak kızartmanın yanındaki tarator sosu azcık tariflesene, kimbilir ne lezzetli olmuşlardır beraberce ;))
Sevgiler...

yusufun annesi dedi ki...

Serpilciği teşekkür ederim tarifin için:)
Burcucuğum hemen tariflerimi ekledim postuma:)
İkinizede kocaman sevgiler:)