Perşembe, Haziran 14, 2007

SOSİSLİ JAMBONLU PEYNİRLİ KİŞ




Bu güzel kişleri önce Zuhal Yalçın'ın Karnavalında görmüş bayılmış, içeriğini okuyunca aslında Pastacı Burcuya ait bir tarif olduğunu öğrenmiştim.Uzun zamandır denemek istediğim ve merak ettiğim bu lezzeti sonunda oğluşun okuldaki son serbest kahvaltı gününe hazırlamak nasip oldu.Yarın okulumuzun son günü.Uzuuun bir tatil ve tatil dönüşüde yepyeni bir tecrübe bizi bekliyor.Oğluş bu sene birinci sınıfa başlayacak inşallah.Çok heyecanlanıyorum.Annemi şimdi çok daha iyi anlıyorum.Okul hayatım boyunca daima ben ve kardeşlerimle yakından ilgilendi, her zaman en iyi okullarda okuyabilmemiz için elinden geleni yaptı.Şimdi bende aynı duygular, heyecanlar içindeyim..



Malzemeler ve yapım konusunda sizi Zuhal Yalçına yönlendiriyorum.Hepimize afiyet olsun:)

6 yorum:

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Şebnem neler yapmışsın :)) Ellerine sağlık herbiri çok güzel truf ben de denemek istiyordum tarif çok işime yarayacak ;)
Sevgiler

yusufun annesi dedi ki...

Burcucuğum,
O truf tabağı sana, kiş tabağı da Kunterciğime hediye..:)
Sevgiler

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Şebnem
Trufların harika olmuş ellerine sağlık.
Bu yıl Ege'de okula başlıyor.Hepimize hayırlısı olsun.Artık oğluşlarımız büyüyor.
Sevgiyle kal

yusufun annesi dedi ki...

Amin Serpilciğim, ama sorma heyecanımı:)Egeciğime de başarılar dilerim okul hayatında.
Sevgiler:)

Adsız dedi ki...

CANIM YİNE DÖKTÜRMÜŞSÜN...
ELLERİNE SAĞLIK...
RECEP VE YUSUF'ADA AFİYET OLSUN TABİKİ...
FUNDA

yusufun annesi dedi ki...

FUNDACIM,
CANIMIN İÇİ ...
AH BİR KAVUŞSAK BEN SANA NE MAMALER HAZIRLIYCAM:)TEYZESİNİN KUZUSU BAHADIRIMI ÖP KOKLA BENİM İÇİN:)