Çarşamba, Haziran 13, 2007

SONUNDA BEN DE YAPTIM: TRUFS...




Sonunda oldu.Başardım.Çok lezzetli truflar yaptım ve itiraf ediyorum bu sefer kendimle öğündüm.Tam da Kahve Dünyasında yediklerim gibi olmuştu.Bayıldım.Hmmmm..İnanılmaz benim tatlı ve çikolata sevmeyen kocam bile bayıla bayıla yedi."Tamam" dedi."İşte bu".Sevindim tabi :P

Gereken Malzemeler
200 gr benmaride eritilmiş bitter çikolata
200 gr sıvı krema
kakao
file fıstık

Çikolata ile kremayı 6-7 dakika kadar kabarana kadar çırpıp soğumak üzere buzdolabına kaldırıyoruz.Tercihen bir akşam sonra kremayı dolaptan çıkarıp iki tatlı kaşığı arasında yuvarlayarak dilediğimiz kadarını kakaonun dilediğimiz kadarını fıstığın içinde yuvarlıyoruz.Tekrar bir süre daha buzdolabında soğutarak servis yapıyoruz.
Hepimize afiyet olsun:)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok fazla çikolata tüketen biri olmamama rağmen ilk defa truf yediğimde normal çikolatanın çok ötesinde beni şekerden baymadığını farketmiştim.aksine müthiş mutluluk verici bir tat keşfetmiş gibi oldum. görüyorum ki seninkiler de öyle....