Cuma, Ekim 05, 2007

BİR SÜRE ARA....

Reklamlardan sonra...Az sonra:)))

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Umarım yorgunluktan ibarettir bu son yazın..ve umarım bunu yazmana sebep bir sıkıntı yoktur.

Bir yerlere gitme , tariflerini ve seni dört gözle bekliyoruz Şebnemcim.

Kadir gecen mübarek olsun

Sevgiler

Cafe Gusto dedi ki...

Şebnemciğim umarım sıkıntın sadece benimki gibi okul ve ders çalıştırma problemidir.Lütfen pes etme.İnşallah başka bir şey yoktur.
Bizi merakta bırakma..
sevgiler...

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Şebnem .((( Noooldu ama ama ama biz seni çok özlemiştik...

Adsız dedi ki...

GERİ DÖNÜYORSUNNNNNN !!!!!!!!!!

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Şebneeem özledim bir çok ;)) Ayva tezgaha düştü yaza az kaldı diye mi avunsam ay çok sevinirim tanışırsak :))
Sevgiler...
Not: Şu krallar ne yer ne içer acep.... ??

yusufun annesi dedi ki...

Funda,Burçin,Serpil,Burcu:))
İyi ki varsınız...Çok sağolun:))
Sıkıntılı bir dönem geçirdim (geçiriyorum:()Hayatta bu da olamaz canım dememeyi öğrendim.Çok üzüldüm , yıkıldım ama baktım hayat devam ediyor.Ne varsa insanın kendisinde var..Yeniden başladık krallar ve çeşnicibaşı faslına..:))Hepinize en kocaman sevgilerimle:)
Ps:Burcu ve Serpil Ağustosta yanınızdayım:))