Salı, Eylül 18, 2007

ŞİMDİDE OKULLU KUZU OLDU:)



Tüm blogger Teyzelerimin ellerinden öperim:)

4 yorum:

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Şebnem'cim dönüşün muhteşem olmuş :))) Hoşgeldin tekrar, Karadenizden tuzlanmışsınız bu yıl, görüntüler harika ;))
Yusuf'a sevgiler, eğitim hayatında başarılar...
A bir de pasta vardı ki bol çikolatalı hımm nefis görünüyor Şebnem ellerine sağlık :))

yusufun annesi dedi ki...

Fundacım sağol bitanem.Biz de bir kaç dakika önce sizden bahsediyorduk.Çok özledim diyordum bizim efendiye.Hemen arkasından mesajını okudum.Ben de Bahadırıma zihin açıklığı diliyorum, ikinizinde yanaklarından öpüyorum:)
Burcucuğum sorma İzmir programı yaparken kutumuzdan Karadeniz çıktı bu sene:)Muhteşem yerlerdi.Emekliliğimizi acaba buralarda mı geçirsek diye düşünmeye bile başladık:)
Sevgilerimle...

Cafe Gusto dedi ki...

Şebnemciğim seni çok merak etmiştim.Neyse ki güzel günler yaşayıp gelmişsin.Samsun'a geleceğini bilseydim seni misafir etmek isterdim.
Bu arada hepimiz okullu olmuşuz.Hatta Yusuf'un yaptığı çizgi çalışmasının aynısı geçen akşam ev ödevimizdi.Hayırlı uğurlu olsun.Allah üniversite günlerini görmeyi nasip etsin.
sevgiler...

yusufun annesi dedi ki...

Serpilciğim canım çok sağol.Ben de Egeciğime okul hayatında başarılar diliyorum.Seninde dediğin gibi inşallah üniversite günlerinide görürüz.Bu arada sahipliğini yaptığın etkinlik muhteşem olmuş.Kaçırdığım için çok üzüldüm.Sevgilerimle:)